Geef je bedrijf een zakelijke uitstraling met een postadres in Amsterdam

Heb je jouw onderneming in het buitenland gevestigd, maar je wilt daarnaast een vestiging in Nederland openen of wil je graag een zakelijk postadres hebben, omdat het professioneler staat dan een thuisadres? Dan is een virtueel kantoor en adres in Amsterdam een goede uitkomst!

Met een virtueel kantoor bij JOIN ME kan je je bedrijf laten registreren op onze vestiging in Amsterdam. Daarnaast ontvang je de sleutel van je eigen postbus waar wij je post dagelijks in zullen gaan plaatsen. 

De kosten voor een virtueel kantoor en postadres zijn €​ 49,- Excl. BTW per maand

Zoek je daarnaast een plek om af en toe rustig te kunnen werken? 

Wij bieden co-working plekken en vaste werkplekken die al voor een dag te huur zijn, al vanaf € 23,90 All-IN. Dus inclusief gratis koffie en thee en supersnel glasvezel internet. Daarnaast kan je gratis gebruik maken van alle voorzieingen en openbare ruimtes, zoals de lounge, de eventspace, de keukens en het dakterras!

Eenmalig en per uur een vergaderruimte huren 

Er zijn vier verschillende vergaderruimte beschikbaar in verschillende grotes, van maximaal 8 personen tot 16 personen. Alle vergaderruimtes zijn voorzien van een groot scherm, gordijnen voor extra privacy, supersnel glasvezel internet en gratis koffie en thee. Een vergaderruimte is al te huur vanaf € 25,- per uur!

Een virtueel kantoor aanvragen?

Neem contact met ons op per telefoon op 085-0477535 of per email via info@joinmeflexoffice.nl

 

Veilig betalen