Facturatie & contract

Indien je geen einddatum hebt opgegeven word je huurovereenkomst automatisch verlengd met eenzelfde periode als de periode die je bij het aangaan gekozen hebt, totdat jij deze opzegt. Indien je een einddatum hebt opgegeven loopt de huurovereenkomst per die einddatum af. Heb jij vooraf een einddatum opgegeven en wil je deze verlengen? Maak dan zelf binnen 5 minuten online een nieuw contract aan, of neem contact op met de community manager. Deze zal samen met jou kijken naar de mogelijkheden.
Huurders van JOIN ME flex office kunnen te allen tijde hun contract opzeggen voor ingang van de nieuwe huurperiode, metninachtneming van de opzegtermijn vermeld in de huurovereenkomst. Op deze manier zit je nooit vast aan langdurige contracten en behoud je je flexibiliteit. Helaas is het niet mogelijk om een huurcontract te annuleren gedurende een afgesloten huurperiode. Dit aangezien je waarschijnlijk gebruik hebt gemaakt van een fijne termijnkorting.
Door ontwikkelingen binnen het bedrijf kunnen jouw behoeften aan workspace veranderen. Als flexibele aanbieder staat onze community manager altijd voor jou klaar om samen naar een geschikte oplossing te kijken.
De borg is een eenmalig bedrag dat wij incasseren indien je een kantoorruimte huurt. Dit geldt niet voor de flexplekken. Het is een beveiligingsvereiste voor het geval dat een bedrijf in gebreke blijft in de betaling, of indien er schade is ontstaan. De borg blijft behouden gedurende je huurperiode, maar wordt na beëindiging van je contract binnen 10 dagen terugbetaald. 
Jouw contract kun je opzeggen via jouw persoonlijke account op de website. Mocht je dit liever in overleg doen, neem dan contact op met de community manager.
In jouw persoonlijke account op de website kun je al je facturen bekijken zodra je bent ingelogd. Heb je vragen over je factuur? Neem dan contact op met de community manager.
Facturen worden maandelijks verstrekt. Bij de huur van een kantoorruimte brengen wij op de eerste factuur een maand als borg in rekening. Bij de flexplekken brengen wij geen borg in rekening. De borg wordt binnen 10 dagen na afloop van het contract teruggestort.De borg wordt dus enkel en uitsluitend op je eerste factuur in rekening gebracht.Binnen jouw persoonlijk account op de website – inloggen kan rechtsboven – kun je zowel jouw facturen als contract inzien.
De eerste betaling dient via de website gedaan te worden, via IDEAL of een Creditcard betaling. Heb je niet direct opgezegd? Dan verlengen wij de huur automatisch met eenzelfde periode en wordt deze ook automatisch geincasseerd.  Wij verzoeken jou ervoor te zorgen dat er voldoende geld op je rekening staat zodat wij de automatische incasso af kunnen schrijven. Indien dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, kun je zelf het bedrag aan ons overmaken. Onze bankgegevens staan op de factuur. Vergeet niet het factuurnummer bij de betaling te vermelden. Je kunt ook inloggen in jouw persoonlijke account op de website en de facturen betalen in het gedeelte Facturen. Heb je hulp nodig? Neem contact op met de community manager, zij helpt je graag.

Facilitair

Tussen 6:00-24:00 uur hebben huurders dagelijks toegang tot de locaties van Join Me flex office.
We willen jou zo goed mogelijk helpen. Als je binnen deze FAQ-pagina geen antwoord op jouw vraag vindt, kun je een e-mail sturen naar info@joinmeflexoffice.nl. Binnen 1 werkdag zullen wij reageren. Daarnaast zijn wij te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.
You can reset your password by going to the login page, which can be found here https://www.joinmeflexoffice.nl/account/login/ Then choose "forgot password" and enter the e-mail address you used to log into your account. Then click on 'send'. If we can find the email address in our system, we'll send you an email with a link to reset your password.  
De vergaderruimte is per uur te huur. Je kan deze online boeken of je kan even bij de community manager langs lopen zodat degene kan laten zien hoe deze te boeken. 

Internet en telefonie

Het Join Me-netwerk met bijbehorend wachtwoord vind je terug in de boekingsbevestiging die je per mail toegestuurd hebt gekregen.
Kantoren, flexplekken, vergaderruimtes en alle algemene ruimtes zijn voorzien van zakelijk internet. Na jouw boeking ontvang je een huurbevestiging waarin de wifi-codes vermeld staan.
Als je internetverbinding het niet meer doet, controleer dan eerst of je computer verbonden is met het juiste wifi-netwerk, zoals jou per mail is toegestuurd. Indien je problemen blijft ervaren, neem dan contact op met de community manager.
De vaste kantoorunits zijn niet voorzien van vaste telefoons. De huurders zijn vrij om zelf een IP-telefoon neer te zetten.

Huishoudelijk

De gezondheid en veiligheid van onze huurders staan bij ons voorop. Wekelijks wordt de locatie grondig schoongemaakt. Buiten de reguliere kantoortijden zullen wij ervoor zorgdragen dat iedereen veilig kan werken in een schone omgeving, wat van extra groot belang is in de huidige tijd. Daarnaast adviseren wij iedereen om meermaals per dag zelf je werkplek te reinigen met de aanwezige desinfecterende middelen op locatie, en onze hygiënemaatregelen te volgen. Deze vind je bij de entree.
De koelkast wordt elke vrijdag na 18.00 uur schoongemaakt en uitgeruimd, zodat deze weer fris, netjes en leeg is voor de week erna. Als je in het weekend iets in de koelkast wilt laten liggen, vergeet dan niet om er een briefje op te plakken met je naam en dat je het product wil bewaren. Alle etenswaren die na vrijdag 18.00 uur in de koelkast worden achtergelaten en die niet van een notitie zijn voorzien, worden verwijderd.
Als er een probleem is met de keukenapparatuur, haal je de stekker uit het stopcontact, wacht je dertig seconden en steek je de stekker weer in het stopcontact. Wanneer het probleem zich blijft voordoen, kun je contact opnemen met de community manager. Deze zal het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Toegang

Heb je tijdens de boeking ook de toegangsapp geboekt? Dan ontvang je na de boeking een SMS met daarin een link waar je de toegangsapp kunt downloaden. Met deze app kun je de deuren via jouw smartphone openen. Daarnaast heb je te allen tijde toegang door de toegangscode die je van ons ontvangt in te voeren op de keypad. Indien je alsnog de app wil bijbestellen kun je rechtstreeks contact opnemen met de betreffende community manager. Deze is te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.  
Als huurder heb je 7 dagen per week van 06.00 uur tot 24.00 uur toegang tot het kantoor of je fixed desk. Buiten deze tijden zal de toegangscode niet werken. Moet je eenmalig buiten deze tijden op kantoor zijn, neem dan even contact op met de community manager.
Houd er rekening mee dat je bij het intoetsen van je toegangscode voor je code een * intoetst en vervolgens je code afsluit met een #.  Verder zijn toegangscodes alleen actief wanneer je contract actief is en er geen aanzienlijke huurachterstanden zijn. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal je toegangscode worden geblokkeerd.  Mocht je problemen bliijven ondervinden neem dan rechtstreeks contact op met de betreffende community manager. Deze is te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.